مهدی پور: استقلال پس از لیگ قهرمانان آسیا اُفتی نداشت، عدم نتیجه گیری در 2 بازی اخیر اتفاقات فوتبال بود

به گزارش زرین گراف، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است که آبی پوشان پس از لیگ قهرمانان آسیا به لحاظ فنی اُفتی نداشتند و فقط نتیجه نگرفته اند.

مهدی پور: استقلال پس از لیگ قهرمانان آسیا اُفتی نداشت، عدم نتیجه گیری در 2 بازی اخیر اتفاقات فوتبال بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما در دو بازی نتایج خوبی نگرفتیم، علیرغم اینکه حق مان نبود. این بازی با تیم خوب ذوب آهن، قرعه سختی برای ما در جام حذفی بود، اما خدا را شکر بازی را بردیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم و می توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ذوب آهن تیم خوب و بابرنامه ای بود. سعی کردند که راه های نفوذ را ببندند، اما خدا را شکر توانستیم پیروز میدان شویم.

وی درباره اُفت تیم استقلال پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما اُفتی نداشتیم. شکل بازی مان، کاری که انجام دادیم و موقعیت هایی که ایجاد کردیم، خوب بود. فقط دو بازی در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم که آنهم اتفاقات فوتبال است. خدا را شکر این بازی را بردیم و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

مهدی پور درباره عملکرد متفاوت استقلال در دو نیمه گفت: این مسئله به شکل بازی ذوب آهن ارتباط داشت که نیمه اول آنها سعی کردند راه های نفوذ را ببندند و با سیستم 1-4-5 بازی می کردند که منطقی هم بود. در نیمه دوم وقتی ما گل زدیم، تیم ذوب آهن بالاتر بازی کرد و شکل بازی عوض شد. در این مدل بازی ها ما خیلی بهتر کار می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 857

به "مهدی پور: استقلال پس از لیگ قهرمانان آسیا اُفتی نداشت، عدم نتیجه گیری در 2 بازی اخیر اتفاقات فوتبال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: استقلال پس از لیگ قهرمانان آسیا اُفتی نداشت، عدم نتیجه گیری در 2 بازی اخیر اتفاقات فوتبال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید