تور چین: خدمات بلیچینگ دندان در اصفهان

به گزارش زرین گراف، خدمات بلیچینگ دندان در اصفهان که به وسیله کلینیک دندانپزشکی دکتر حمیدرضا کیانی انجام میشود مختص افرادی است که از زردی دندان های خود رنج می برند، بنابراین این موضوع اغلب اوقات آنها را در شرایط شرم آوری قرار می دهد، مخصوصاً در مواقعی که در جمع خانواده و دوستان حضور پیدا می نمایند. بنابراین این افراد همواره در پی راهکار هایی برای سفید کردن دندان های خود هستند. این افراد به هنگامی که در پی راه هایی برای سفید کردن دندان های خود هستند، علاوه بر روش های خانگی می توانند از خدمات بلیچینگ دندان نیز استفاده نمایند .

تور چین: خدمات بلیچینگ دندان در اصفهان

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سفید کردن دندان یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی برای دندان ها است زیرا ظاهر دندان ها را بهبود می بخشد.

آمادگی های لازم برای بلیچینگ دندان در اصفهان

متخصص بلیچینگ دندان قبل از درمان سفید کردن دندان، پوسیدگی دندان را درمان می نماید ، زیرا محلول بلیچینگ می تواند به وسیله نواحی آسیب دیده به قسمت های داخلی دندان برسد و دندان ها طبیعی حساس تر کند.

بعلاوه سفید کردن دندان برای دندان هایی که ریشه های آشکاری دارند، مؤثر نیست بنابراین تحلیل لثه ممکن است گاهی ریشه دندان ها را بیشتر در معرض دید قرار دهد، بعلاوه سفید کردن دندان در موارد پرکردگی، روکش یا روکش های چینی قدیمی مؤثر نیست.

مواد بلیچینگ فابلیت نفوذ به رسوباتی که روی دندان جمع شده اند را ندارند، بنابراین برای اینکه بتوانیم به سطح خارجی دندان برسیم و نتایج خوبی از بلیچگ دندان بگیریم، مهم است که دندانپزشک یا متخصص بهداشت دندان را قبل از بلیچینگ مورد توجه قرار دهد.

مراحل بلیچینگ

مراحل درمان بلیچینگ دندان در اصفهان بسته به نوع درمان به توضیح زیر است:

سفید نماینده داخلی دندان

در بعضی موارد، ظاهر دندان های معمولی با بلیچینگ بهبود پیدا نمی نماید، به خصوص دندان هایی که کانال ریشه آنها درمان شده باشد. بنابراین در این صورت دندان را با مواد پرنماینده موقت می پوشانند، دندان در این حالت برای بلیچینگ آماده می گردد. این شرایط تنها برای چندین روز است و این درمان جهت به دست آوردن رنگ دلخواه چندین بار تکرار می گردد. البته این روزها دیگر مردم دنیال این روش ها برای زیبایی دندان نیستند و مستتقیم از روش لمینت دندان در اصفهان استفاده مینمایند که دندان ها را به صورت عمری سفید و مرتب میکند

سفید کردن دندان های خانگی

در خصوص سفید کردن دندان های خانگی، دندانپزشک و متخصص بلیچینگ دندان دندان و فک بیمار را میزان می گیرد و بنا به میل بیمار، خواه یک فک یا هر دو فک را سفید می نماید، در اینصورت برای سفید کردن دندان های بیمار یک یا دو قالب برای او آماده می نماید.

در این مورد میزان قالب بسیار مهم است زیرا قالب باید به طور دقیق در دهان بیمار قرار گیرد. تناسب قالب باعث می گردد تا مواد سفید نماینده روی دندان ها باقی بماند تا بدین ترتیب لثه ها تحریک نشوند.

بیمار در خانه، قالب ها را با سفید نماینده ای که پزشک برای او تجویز نموده است، پر می نماید و سپس قالب را هر روز چند ساعت در دهان قرار می دهد.

مراقبت های بعد از بلیچینگ

متخصص بلیچینگ دندان در این کلینیک دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی در اصفهان برای اطمینان یافتن از فرایند طبیعی بلیچینگ از بیمار می خواهد که پس از حدود یک هفته به کلینیک مراجعه کند.

متخصص بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان یک راه چاره دائمی نیست، بنابراین فرد باید یکسری نکات را رعایت کند که عبارتند از

  • سیگار نکشیدن
  • بعد از مصرف غذا و نوشیدنی مسواک زدن
  • به توصیه های پزشک عمل کردن

تاثیرات بلیچینگ بعد از حدود یک ماه آغاز به ناپدید شدن می نماید، اما وقتی که بیمار از عواملی که باعث ایجاد لکه ها می گردد پرهیز کند، اثرات بلیچینگ برای مدت طولانی تری ادامه خواهد داشت.

افرادی که متخصص برای آنها قالب دهان و مواد سفید نماینده در منزل را تجویز نموده است، می توانند هر زمان که بخواهند دندان های خود را در منزل سفید نمایند، اما در خصوص تاریخ درمان های سفید نماینده باید با متخصص بلیچینگ دندان در اصفهان مشورت نمایند.

منبع: هفت گنج
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1283

به "تور چین: خدمات بلیچینگ دندان در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: خدمات بلیچینگ دندان در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید