باشگاه پرسپولیس ماجرای بیرانوند را از مراجع حقوقی پیگیری می نماید!

به گزارش زرین گراف، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد و برای آغاز تمرینات، پرداخت مطالبات تیم، اردوی آماده سازی و بعلاوه پیگیری های حقوقی در موضوع علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای بازیکن مصوباتی داشت.

باشگاه پرسپولیس ماجرای بیرانوند را از مراجع حقوقی پیگیری می نماید!

هیأت مدیره پرسپولیس، امروز به ریاست حسین شهریاری و با حضور همه اعضا و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مصوب شد با توجه به این که تا انتها فصل، 85 درصد مطالبات اعضای تیم پرداخت شده بود، نسبت به پرداخت مابقی مطالبات بازیکنان در سریع ترین زمان اقدام لازم صورت بگیرد و برای این منظور هماهنگی هایی انجام شد.

بعلاوه با توجه به حضور یحیی گل محمدی، سرمربی، ضمن استماع نظرات و دغدغه های وی مصوب شد با اعلام برنامه از سوی وی، تمرینات سرخپوشان شروع گردد. در این جلسه درخواست سرمربی محترم تیم، برنامه های اردوی آماده سازی در ترکیه نیز مطرح و مصوب شد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز هیأت مدیره، موضوع فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و احتمال اغوای وی به وسیله یکی از باشگاه های حاضر در لیگ برتر بود. براساس مصوبه هیأت مدیره مقرر شد باشگاه پرسپولیس موضوع را در مراجع حقوقی و انضباطی از جهت کوشش برای اغوای بازیکن تحت قرارداد به وسیله باشگاه رقیب و بعلاوه بازگشت بازیکن و ادامه قرارداد با توجه به پرداخت تا 90 درصد و بعلاوه مقررات ناظر بر جابجایی فوتبال ایران تحت پیگیری قرار بدهد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1453

به "باشگاه پرسپولیس ماجرای بیرانوند را از مراجع حقوقی پیگیری می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس ماجرای بیرانوند را از مراجع حقوقی پیگیری می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید