بازی های محبت آمیز برای حریفان عربستانی استقلال و تراکتور

به گزارش زرین گراف، استقلال و تراکتور در آسیا به مصاف النصر و الهلالی می فرایند که این روزها با برگزاری چند بازی محبت آمیز، آماده هستند.

بازی های محبت آمیز برای حریفان عربستانی استقلال و تراکتور

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو تیم النصر و الهلال عربستان قبل از رویارویی برابر حریفان ایرانی خود در لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای محبت آمیز ای را برگزار خواهند کرد.

به نقل از الخلیج، فصل تازه لیگ عربستان چند هفته ای است که شروع شده و هر تیمی سه بازی انجام داده است.

لیگ همه کشورها به خاطر بازی های ملی تعطیلی شده است.

النصر و الهلال که باید در لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب برابر تراکتور و استقلال به میدان فرایند برای حفظ آمادگی خود قصد دارند که دیدارهای محبت آمیز ای برگزار نمایند.

الهلال که 9 روز دیگر به مصاف استقلال می رود در بازی محبت آمیز ای به مصاف الکویت خواهد رفت و النصر هم به مصاف الفیصلی می رود.

به گزارش ایسنا، در حالی که این دو تیم عربستانی باوجود برگزاری لیگ برای حفظ آمادگی بازی محبت آمیز برگزار می نمایند نماینده های ایران نه تنها بازی محبت آمیز و رسمی ندارند بلکه هنوز تیم خود را برای فصل پیش رو آماده نکرده اند و با مسائل مدیریتی زیادی روبرو شده اند تا جایی که حتی احتمال استعفای مربیان هم وجود دارد و طبیعی است که در چنین شرایطی شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد دارند و نباید هم از آنها با این شرایط انتظار معجزه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 972

به "بازی های محبت آمیز برای حریفان عربستانی استقلال و تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های محبت آمیز برای حریفان عربستانی استقلال و تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید