ایکس به راه اندازی سرویس پرداخت نزدیک شد

به گزارش زرین گراف، ایسنا: شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، در راه اندازی سرویس پرداخت، پیشرفت هایی داشته و به برنامه ایلان ماسک برای تبدیل این برنامه به اپلیکیشن همه منظوره، نزدیک شده است.

ایکس به راه اندازی سرویس پرداخت نزدیک شد

طبق یافته های اخیر نیما اوجی، محقق اپلیکیشن، این شرکت در حال کار بر روی افزودن دکمه پرداخت ها به نوار پیمایش در زیر تَب یا برگه بوکمارک ها است. اوجی، که دیروز این کشف را انجام داد، به پایگاه فناوری تِک کرانچ گفت: ارجاعاتی برای ویژگی های پرداخت تازه، مانند تراکنش ها، موجودی و انتقال، پیدا نموده است.

زمانی که ایلان ماسک، این اپلیکیشن شبکه اجتماعی را که در آن هنگام، توییتر نامیده بود، خریداری کرد، پلتفرمی را در نظر داشت که در آن کاربران می توانند پول را در حساب های ایکس خود ذخیره نمایند، پرداخت هایی را برای سایر کاربران انجام دهند و به طور بالقوه به حساب های بازار مالی پر بازده، دسترسی داشته باشند.

تازهترین یافته ها نشان می دهد راه اندازی یک سرویس پرداخت، احتمالا به زودی انجام خواهد شد که مطابق با تاریخ هدف گذاری شده به وسیله ماسک در اواسط سال 2024 است.

به علاوه، این شرکت در کسب مجوزهای انتقال پول پیشرفت نموده است که به ایکس امکان می دهد در انتقال پول در آمریکا، فعالیت کند. شرکت ایکس پیمنت که زیرمجموعه شرکت ایکس است، هفته گذشته، در داکوتای شمالی مجوز دریافت کرد و تعداد کل استان هایی را که به این شرکت مجوز داده اند، به 33 استان رساند. مجوز انتقال پول به وسیله ایکس در ژوئیه، در آلاباما، کالیفرنیا و ناحیه کلمبیا، تائید شد. سایر استان های صادرنماینده مجوز شامل ایلینوی، لوئیزیانا، نبراسکا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی، اوهایو، اورگان، کارولینای جنوبی، تنسی، یوتا، ویرجینیا و ویرجینیای غربی هستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1403 بروزرسانی: 17 مرداد 1403 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 1506

به "ایکس به راه اندازی سرویس پرداخت نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس به راه اندازی سرویس پرداخت نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید