این پرسپولیس النصر را هم شکست می دهد، سرخپوشان نباید مغرور شوند

به گزارش زرین گراف، پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: سرخ پوشان ایران از سد النصر هم می گذرند چون این تیم از السد قطر و پاختاکور ازبکستان قوی تر نیست.

این پرسپولیس النصر را هم شکست می دهد، سرخپوشان نباید مغرور شوند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس با نمایشی برتر نسبت به پاختاکور برابر حریف ازبکستانی خود به پیروزی 2 بر صفر دست یافت تا بار دیگر به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در این مرحله به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

اسماعیل حلالی درباره رجحان سرخ پوشان ایران مقابل پاختاکور به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: پرسپولیس با ارائه بازی هدفمند و منسجم به رجحان با ارزشی دست یافت. بدون شک اخراج یکی از بازیکنان تأثیرگذار پاختاکور در دقیقه 15 به سود نماینده ایران شد. پس از اخراج و 10 نفره شدن حریف احتمال سخت تر شدن بازی وجود داشت ولی پاختاکور به لاک دفاعی نرفت.

وی ادامه داد: کوشش پرسپولیس برای گلزنی در نیمه اول جواب نداد اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است بازیکنان به خوبی توصیه های کادر فنی را اجرا کردند و از کناره ها با دور زدن مدافعان حریف صاحب فرصت شدند که دو بار توسط عیسی آل کثیر به گل رسیدند و پس از آن بازی را به خوبی مدیریت کردند تا در سرانجام برنده شوند و به دور نیمه نهایی صعود نمایند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کردند: سرخ پوشان در این بازی نیز به حریف موقعیت خاصی ندادند و اگرچه در نیمه دوم بیش از حد معمول پاس اشتباه دادند ولی لیاقت پیروزی بر حریف را داشتند. ضمن اینکه عیسی آل کثیر اگر دچار غرور کاذب نگردد بیشتر از این ها می تواند مهره ای مؤثر در خط حمله باشد و با گل های خود راهی تیم های مطرحی گردد.

وی در مورد تقابل پرسپولیس با النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی بیان کرد: النصر دو تا سه بازیکن شاخص و کلیدی دارد که ضامن پیروزی های این تیم هستند. بازیکنان پرسپولیس با خارج کردن این بازیکنان از جریان مسابقه بر بازی سوار می شوند و می توانند از سد این حری هم عبور نمایند. النصر قوی تر از السد قطر و پاختاکور ازبکستان نیست و احتمال باخت این تیم از پرسپولیس در مسابقه رودررو بیشتر است.

حلالی درباره اینکه دو تیم اول لیگ قهرمانان آسیا به صورت مستقیم راهی جام باشگاه های دنیا می شوند و تیم سوم این قاره هم در صورت رجحان مقابل نماینده اقیانوسیه راهی این رقابت ها می گردد، توضیح داد: فیفا ایده بسیار خوبی برای 24 تیمی کردن جام باشگاه های دنیا داد و حالا تیم های آسیایی برای مصاف با تیم های دیگر قاره ها از انگیزه مضاعفی برخوردارند. امیدوارم پرسپولیس با صعود به این رقابت ها بتواند در مسابقاتی معتبر شرکت کند و اولین تیم ایرانی باشد که در چنین رقابت هایی حضور پیدا نموده است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 430

به "این پرسپولیس النصر را هم شکست می دهد، سرخپوشان نباید مغرور شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پرسپولیس النصر را هم شکست می دهد، سرخپوشان نباید مغرور شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید