اصول مهم عظیم نشان دادن خانه [ 9 ایده جدید و کاربردی ]

به گزارش زرین گراف، عظیم نشان دادن خانه، امری حائز اهمیت در قبال طراحی و دکوراسیون منازل کوچک به خصوص آپارتمان های امروزی محسوب می شود. رعایت بعضی اصول و فاکتورهای به ظاهر پیش پا افتاده کلیت ابعاد خانه را تحت تاثیر قرار داده و آن را عظیم تر نشان خواهد داد. ما در این مقاله قصد داریم برترین اصول عظیم نشان دادن خانه را آنالیز نمائیم.

اصول مهم عظیم نشان دادن خانه [ 9 ایده جدید و کاربردی ]

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اهمیت غیرقابل انکار بزرگ نشان دادن خانه

امروز نمی توان منکر محبوبیت سکونت در خانه و کاشانه کوچک شد. با وجود آنکه آپارتمان های کوچک امروزی فضای حداقل و محدودی را در اختیار ساکنین قرار داده اند، اما، سکونت در آن ها گاها بسیار راحت تر و جذاب تر از سکونت در خانه های بزرگ می باشد. با این حال، طراحی و دکوراسیون داخلی خانه کوچک یک چالش اساسی شمرده می شود. و بسیاری از افراد ساکن در منازل کوچک تر درگیر بزرگ نشان دادن خانه خود هستند.

چگونه رویای بزرگ نشان دادن خانه را عملی کنیم؟

به دنبال سکونت در حداقل فضا احتیاج خواهید داشت اسباب و اثاثیه مهم از جمله مبلمان، میز، جایگاه، کمد و… را به طرز هوشمندانه ای جاسازی کنید. و در حالی که ممکن است خانه شما از اتاق های جداگانه برخوردار نباشد، بهتر است ابعاد کلی را به فضاهای سنجیده شده اعم از اتاق نشیمن، دفتر کار و… تفکیک کنید. بنابراین، شما به فاکتورهای طراحی و دکوراسیون منازل کوچک احتیاج خواهید داشت تا امر بزرگ نشان دادن خانه را بدون حذف المان قابل توجهی میسر کنید.

خرید 41 مدل شلوار راحتی مردانه شیک [ جنس پنبه ] ارسال سریع

فاکتورهای بزرگ نشان دادن خانه

به خاطر داشته باشید، یک خانه کوچک الزاما نباید شلوغ و به هم ریخته باشد. فاکتورهای ذیل به شما یاری خواهد نمود تا خانه خود را بزرگ تر از آنچه هست، نشان دهید.

نور طبیعی

نور طبیعی، ایفاگر نقش موثری در قبال بزرگ نشان دادن خانه است. بنابراین، پیش از هرگونه اقدامی به فکر ایجاد یا ارتقای پنجره های بزرگ الجثه باشید. این بدان معناست که بر روی ایجاد پنجره های بزرگ سرمایه گذاری کنید و یا در صورت تجهیز به پنجره، آن ها را به رنگ روشن درآورید و نظافت کنید.

سیستم نور طبیعی فضای کوچک را وسیع تر نشان داده و به طور همزمان، جلوه مدرن آن را ارتقاء می بخشد.

قیمت خرید 99 مدل سرویس خواب دو نفره جدید سال 98 تخت خواب عروس

رنگرزی سقف

استفاده از یک رنگ روشن به منزله رنگ آمیزی سقف قادر است چشم ها را رو به سوی سقف راهنمایی کند. اگر تمایل دارید دیوارها را هم به رنگ های تیره تر درآورید، از رنگ روشن تری به منزله رنگ آمیزی سقف بهره ببرید. این موضوع جزء مسائل مهم بزرگ نشان دادن خانه محسوب می شود.

استفاده از رنگ های روشن تر می تواند سقف را به دنبال اوهام بصری بلندتر نشان بدهد.

نکته: به خاطر داشته باشید، حتما نباید از رنگ های خنثی بهره ببرید. هر رنگ روشنی می تواند سقفتان را بلندتر نشان بدهد.

مبلمان پایه دار

بعضی افراد بر این تصورند که گذاشتن مبلمان و جایگاه های راحتی فضای کوچک را کوچک تر نشان می دهد. در این راستا باید عرض کنیم، انتخاب مبلمان و جایگاه های راحتی مناسب قادر است بزرگ نشان دادن خانه را به امری امکان پذیر بدیل کند.

سعی کنید از مبلمان و جایگاه های پایه دار بهره ببرید. چنین عناصری سبک وزن تر و کم جاتر به نظر می رسند و به تعادل وزن بصری یاری موثری خواهند نمود.

کتابخانه دیواری

بر خلاف قانون قدیمی طراحی و چیدمان خانه کوچک که گفته است: چیدن مبلمان کوچک، تنها راه بزرگ نشان دادن خانه است، طراحی و تعبیه یک کتابخانه دیواری می تواند ایفاگر نقش مثمر ثمرتری باشد.

با آنکه ممکن است فکر کنید کتابخانه دیواری فاکتوری بزرگ الجثه است، اما، چنین فاکتوری سقفتان را بلندتر نشان داده و فضای ذخیره سازیتان را افزایش می دهد.

اثر هنری

چون خانه کوچک است، دلیل نمی شود از دراماتیک جلوه دادن آن بزنید! در این راستا، بهتر است از آثار هنری استفاده نمائید. آثار هنری قادرند فضا را مجلل تر و بزرگ تر نشان بدهند.

با این حال که فضاهای محدود نباید قربانی عدم بزرگ نشان دادن خانه شوند، اما، پیش از هرگونه نصب اثر هنری از داشتن جای مناسب اطمینان حاصل نمائید.

طیف رنگ های خنثی

از رنگ های خنثی و روشن نظیر سفید، خاکستری و بژ بهره ببرید تا اوهام بصری فضایتان را وسیع تر و سازمان یافته تر نشان بدهد.

استفاده از رنگ های خنثی و روشن می تواند فاکتور موثری در بزرگ نشان دادن خانه محسوب شود. به دنبال چنین رویه ای، جای تعجب ندارد که طراحی و دیزاین مینیمالیستی نیز بتواند راهتان را هموار سازد.

از آنجا که طراحی و دیزاین مینیمالیستی از المان های چیدمان خلوت پیروی می نماید، فضا را بزرگ تر و روشن تر جلوه می دهد.

خرید 41 مدل کاپشن مردانه شیک [ مدل های سال جاری ] با تخفیف + ارسال رایگان

آینه کاری

آینه کاری یکی از اصول اساسی طراحی و دکوراسیون منازل کوچک ایرانی به شمار می رود. با وجود آنکه آینه ها جزء ارزان قیمت ترین عناصر طراحی و دکوراسیون به شمار می فرایند، اما، تاثیرگذاری آن ها در بزرگ نشان دادن خانه باعث شده تا بتوان به طور گسترده ای از آن ها استفاده نمود.

اوهام بصری و نوری حاصل از آینه کاری قادر به اغراق بزرگنمایی و بازتاب نوری می باشد. و این امر فضا را بزرگ تر از آنچه هست، نشان می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 147

به "اصول مهم عظیم نشان دادن خانه [ 9 ایده جدید و کاربردی ]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول مهم عظیم نشان دادن خانه [ 9 ایده جدید و کاربردی ]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید