70 درصد از رای دهندگان مسلمان آمریکا به بایدن رای دادند

به گزارش زرین گراف، براساس نظرسنجی پس از انتخابات که توسط شورای روابط اسلامی-آمریکایی انجام شده، به طرز بی سابقه ای بالغ بر 70 درصد از رای دهندگان مسلمان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه به نامزد دموکرات ها رای دادند.

70 درصد از رای دهندگان مسلمان آمریکا به بایدن رای دادند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، شورای روابط اسلامی-آمریکایی که عظیم ترین سازمان مدافع حقوق مدنی مسلمانان آمریکاست عصر سه شنبه نتایج نظرسنجی پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020 درخصوص میزان مشارکت رای دهندگان مسلمان را منتشر نموده و گفت: از 844 رای دهنده مسلمان ثبت نام شده 84 درصد اعلام کردند که در انتخابات 2020 شرکت کردند.

در این نظرسنجی آمده است: پنج درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که در انتخابات شرکت نکردند در حالی که 11 درصد از پاسخ دادن به این پرسش امتناع کردند.

براساس اسن نظرسنجی، از بین افرادی که در انتخابات شرکت کردند، 69 درصد گفتند که به جو بایدن، نامزد دموکرات ها در این انتخابات رای دادند در حالی که 17 درصد گفتند که به دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا از حزب جمهوری خواه رای داده اند.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی تاکید نمود، این نتیجه بیانگر یک افزایش چهار درصدی در میزان حمایت ها ار ترامپ در مقایسه با انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی است؛ زمانی که ترامپ 13 درصد از آرای رای دهندگان مسلمان را بدست آورده بود.

در این نظرسنجی آمده است: سه درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که به نامزد دیگری به جز بایدن یا ترامپ رای دادند در حالی که 11 درصد مجددا از پاسخ به این سوال امتناع کردند.

نهاد عواد، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در بیانیه ای ضمن تشکر از رای دهندگان مسلمان برای شرکت در این انتخابات، گفت: بیش از یک میلیون رای دهنده مسلمان آمریکایی در سیکل انتخابات شرکت نموده اند. مسلمانان رای می دهند و نمی گردد نقشی را که جامعه ما در سیاست های محلی، ایالتی و ملی ایفا می نماید، نادیده گرفت.

وی اضافه کرد: اکنون زمان آن رسیده که از سیاستمدارانی که ما آنها را انتخاب کردیم بخواهیم جوابگو باشند تا تضمین کنیم که حقوق مدنی و مذهبی تمامی مردم آمریکا حفظ می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 490

به "70 درصد از رای دهندگان مسلمان آمریکا به بایدن رای دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 درصد از رای دهندگان مسلمان آمریکا به بایدن رای دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید