کره شمالی: انجام مذاکره ای دیگر با آمریکا فایده ای ندارد، مذاکره با ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود

به گزارش زرین گراف، خواهر رئیس کره شمالی و معاون اول کمیته مرکزی حزب کارگر در کشور، انجام یک مذاکره دیگر با ایالات متحده آمریکا را بی فایده دانست و گفت که برگزاری هرگونه مذاکره پیونگ یانگ با دولت ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود.

کره شمالی: انجام مذاکره ای دیگر با آمریکا فایده ای ندارد، مذاکره با ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، کیم یو جونگ خواهر رئیس کره شمالی که مسئولیت معاون اولی کمیته مرکزی حزب کارگر کره را بر عهده دارد، با ادامه مذاکره پیونگ یانگ با واشنگتن مخالفت کرد.

خواهر رهبر کره شمالی گفت که برگزاری یک ملاقات دیگر سران کره و آمریکا فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود.

خانم کیم یو جونگ در عین حال تاکید نمود که درِ کره شمالی برای انجام گفت وگوهای بیشتر باز است.

معاون اول کمیته مرکزی حزب کارگر کره شمالی اعلام نمود که به احتمال قوی، سال جاری هیچ مذاکره دیگری بین سران دو کشور صورت نخواهد گرفت.

جونگ گون مدیرکل امور آمریکا در وزارت امورخارجه کره شمالی نیز روز دوشنبه گذشته در بیانیه ای اعلام نمود که پیونگ یانگ برنامه ای برای مذاکره با آمریکا ندارد و مواضع خود در این خصوص را به صورت شفاف اعلام نموده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چندی پیش برای انجام گفت وگوی دیگر با رهبر کره شمالی اعلام آمادگی نموده بود.

رئیس کره شمالی و دونالد ترامپ از ابتدای مذاکرات خود در ژوئن سال 2018 تا به امروز، سه بار با یکدیگر ملاقات و گفت وگو نموده اند و دو طرف توافق کردند که شبه جزیره کره در ازای تضمین امنیت کره شمالی، عاری از تسلیحات هسته ای باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 302

به "کره شمالی: انجام مذاکره ای دیگر با آمریکا فایده ای ندارد، مذاکره با ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: انجام مذاکره ای دیگر با آمریکا فایده ای ندارد، مذاکره با ترامپ فقط برای واشنگتن مفید خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید