کاویار از گلکسی نوت 20 اولترا سفارشی رونمایی کرد

به گزارش زرین گراف، شرکت کاویار (Caviar) در آخرین تولیدات خود به سراغ تلفن همراه تازه معرفی شده گلکسی نوت 20 اولترا رفته است. این شرکت 4 مدل ویژه از این تلفن همراه را با توجه به استانداردهای بالای خود، به دستگاه های ویژه و خاصی تبدیل نموده است. این شرکت در ساخت این مدل ها، از ترکیب سنگ مرمر طبیعی با کنده کاری های فلزی با رنگ رز گلد، که به نوعی نسخه خاص تری از رنگ برنزی این تلفن همراه است، استفاده نموده است.

کاویار از گلکسی نوت 20 اولترا سفارشی رونمایی کرد

این شرکت برای ساخت گلکسی نوت 20 اولترا انترنیتی (ٍEnternity)، لقبی که این شرکت به این تلفن های همراه داده است، از چهار بنای تاریخی که قرن ها و یا هزاران سال پیش ساخته شده اند، الهام گرفته است. با توجه به استفاده از سنگ مرمر طبیعی در ساخت این تلفن های همراه، متخصصان کاویار به سراغ بنا های تاریخی رفته اند که، سنگ های مرمر استفاده شده در آن ها دارای شهرت دنیای است.

برای ساخت نمونه اول که دارای مرمر سفید است، از بنای تاریخی پارتنون (Parthenon) در آتن یونان الهام گرفته شده است. مرمر سفید استفاده شده در این بنا در دنیا دارای شهرت بسیار زیادی است. بنای بعدی که این متخصصان به سراغ آن رفته اند ایا صوفیه (Hagia Sophia) در استانبول ترکیه است، که این متخصصان با الهام از مرمر سیاه این بنا، از مرمری مشابه در تلفن همراه گلکسی نوت 20 اولترا استفاده نموده اند.

بعد از دو شهر آتن و استانبول، این متخصصان با الهام از مرمر سبز موجود در شهر ممنوعه (Forbidden City) در پکن چین، نسخه ای خاص از این تلفن همراه را به مرمر سبز رنگ مزین نموده اند. شهر ممنوعه دارای مرمر سبز با گره های خاص در ساختار است، که این مرمر در دنیا با نام این شهر شناخته می گردد. در نهایت بعد از چین، مرمر قرمز استفاده شده در نسخه آخر از این تلفن همراه از کلیسای جامع سنت باسیل (St. Basils Cathedral) در مسکو روسیه الهام گرفته شده است.

اگر که مایل هستید تا از قیمت این تلفن های همراه لوکس اطلاع پیدا کنید، باید بگویم که برای تهیه این تلفن های همراه باید مبلغی بین 5750 تا 6260 دلار بپردازید. علاوه بر استفاده از مرمر طبیعی در ساخت این تلفن های همراه، شرکت کاویار برای ایجاد طرح بر روی فلز استفاده شده در این تلفن همراه، از فرایند خاصی استفاده نموده است. برای هرچه خاص تر شدن این تلفن های همراه سفارشی، تنها 99 دستگاه از هر یک از این نسخه ها فراوری خواهد شد.

  • 3 ساله شدن آپدیت اندروید گوشی های سامسونگ انتظارات را بالا می برد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 379

به "کاویار از گلکسی نوت 20 اولترا سفارشی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاویار از گلکسی نوت 20 اولترا سفارشی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید