نبی در فدراسیون مستقر شد، حضور غیرقانونی؟

به گزارش زرین گراف، دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال با وجود ایرادهای AFC در محل کار خود مستقر شده و به امور این فدراسیون رسیدگی می نماید.

نبی در فدراسیون مستقر شد، حضور غیرقانونی؟

به گزارش خبرنگاران، بعد از انتصاب دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال در تاریخ نهم فروردین، اکنون مهدی محمدنبی در محل کارش در ساختمان این فدراسیون مستقر شده و به طور کامل امور اجرایی را مدیریت می نماید.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در دو نامه مجزا، بر تخلفات انجام شده در راستا انتخاب دبیرکل جدید فدراسیون ایران اعتراض نموده و خواستار ارائه توضیحات و اسناد مربوطه شده است.

با وجود این که هنوز معین نیست فدراسیون فوتبال در واکنش به ایرادهای AFC چه پاسخی ارائه نموده ولی یکی از مهم ترین ایرادهای AFC به غیبت ابراهیم شکوری در جلسه اخیر هیات رئیسه این فدراسیون مربوط بود که شکوری، این مطلب را تایید نموده و گفته که اطلاعی از زمان برگزاری جلسه نداشته است.

شرایط فدراسیون بحرانی تر می گردد؟

بر خلاف اعتراض AFC، اکنون شکوری بدون جلسه تودیع و معارفه محل کارش را ترک نموده و نبی در اتاق او مستقر شده است. این موضوع به این معنی است که از این پس اسناد مهم اجرایی توسط نبی امضا می گردد.

در این شرایط که مسائل مهمی از جمله اصلاح اساس نامه و برگزاری انتخابات و همین طور تصمیم گیری درباره ادامه لیگ برتر، بر فوتبال ایران سایه انداخته است، ادامه پافشاری فدراسیون بر انتخاب دبیرکل جدید و پافشاری AFC بر وجود بعضی ایرادها در این موضوع، احتمال ادامه تقابل این دو نهاد و در نتیجه لطمه خوردن فوتبال ایران را تقویت می نماید.

فدراسیون فوتبال چندی قبلی اطلاعیه ای درباره فرایند انتخاب دبیرکل جدید ارائه کرد اما درباره نامه دوم AFC هنوز توضیحی ارائه نشده و معین نیست که اساسا به AFC جواب داده شده است یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 95

به "نبی در فدراسیون مستقر شد، حضور غیرقانونی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی در فدراسیون مستقر شد، حضور غیرقانونی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید