مردم آمریکا بابت اظهارات شرم آور بایدن از پوتین عذرخواهی کردند

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شماری از مردم ایالات متحده با ارسال نامه های جداگانه به سفارت روسیه در واشنگتن از اظهارات توهین آمیز جو بایدن علیه ولادیمیر پوتین انتقاد کرده و تأکید کردند که نمی خواهند مردم روسیه احساس کنند جو بایدن به کنندگی از تمام مردم آمریکا این اظهارات ننگ آور و بی ادبانه را بر زبان آورده است.

مردم آمریکا بابت اظهارات شرم آور بایدن از پوتین عذرخواهی کردند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

گفتنی است، جو بایدن سه شنبه گذشته در گفتگویی با شبکه ای بی سی نیوز مدعی شد که ولادیمیر پوتین باید بهای مداخله ادعایی در انتخابات 2020 آمریکا را بپردازد! رئیس جمهور ایالات متحده همچنین به این پرسش که آیا به نظر او همتای روس وی یک آدمکش است، پاسخ مثبت داد.

این اظهارات جنجالی بایدن ضربه ای مهلک بر پیکر شکننده روابط دو کشور وارد کرد؛ روابطی که در پی اتهام زنی های مکرر ایالات متحده علیه روسیه- از عملیات های نفوذ به سرکردگی پوتین و تضعیف کارزار انتخاباتی بایدن در انتخابات 2020 گرفته تا حمله هکری گسترده به شرکت رایانه ای سولار ویندز آمریکا و جایزه های روسیه برای کشتن نظامیان آمریکایی در افغانستان- دوران پرتنشی را تجربه می کند.

یک روز پس از این مصاحبه بایدن، دولت روسیه سفیر خود در ایالات متحده را برای مشاوره و رایزنی پیرامون آینده روابط دوجانبه مسکو- واشنگتن فراخواند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شخصاً در همان روز در واکنش به اظهارنظر بایدن برای وی آرزوی سلامتی کرد و تأکید کرد که افراد معمولاً صفات و ویژگی های خود را در دیگران می بینند! رئیس دولت روسیه همچنین از بایدن برای گفتگویی آنلاین و صریح دعوت کرد. رئیس جمهور ایالات متحده در واکنش به این دعوت بیان نمود که روز جمعه وی حتماً با پوتین صحبت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 731

به "مردم آمریکا بابت اظهارات شرم آور بایدن از پوتین عذرخواهی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم آمریکا بابت اظهارات شرم آور بایدن از پوتین عذرخواهی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید