مدیران پرسپولیس دست به هر کاری نزنند، با قهرمانی فاصله نداریم

به گزارش زرین گراف، اسماعیل حلالی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت سلامتی افراد جامعه در راستای برگزاری به جامانده بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: چیزی مهم تر از جان برای هر انسان وجود ندارد. حالا نباید آن را فدای یک جام کرد. فوتبال را با تصمیمات احساسی زیر سوال نبریم.

مدیران پرسپولیس دست به هر کاری نزنند، با قهرمانی فاصله نداریم

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: ویروس کرونا جهانی شده و همه را درگیر خود نموده است. نمی توان منکر کوشش تیم ها برای کسب موفقیت در طول فصل شد. اکنون هم تعیین است که پرسپولیس فاصله ای با قهرمانی ندارد. اگر می خواهیم لیگ را آغاز کنیم بهتر است چند هفته ابتدایی را بدون تماشاگر برگزار کنیم تا احتمال شیوع دوباره ویروس را به کمترین حد ممکن برسانیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه باید از کشورهای معتبر اروپایی برای آغاز بازی های فوتبال الگو برداری کرد گفت: در این چند روز متوجه شدم که بیشتر باشگاه ها قبل از آغاز تمرینات خود اقدام به دریافت تست کرونا از اعضای باشگاه نموده اند تا بتوانند سلامت آنها را آنالیز نمایند. چند باشگاه مطرح جهان نیز تمرینات خود را با فاصله گذاری واقعی آغاز نموده اند تا کمترین برخورد فیزیکی بین بازیکنان وجود داشته باشد. بهتر است در ایران نیز چنین روشی تصویب گردد و سپس اجازه تمرینات به تیم ها داده گردد.

حلالی درباره مسائل مدیریتی موجود در باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: نباید پشت نتایج تیم پنهان شد. واقعاً بازیکنان و مربیان پرسپولیس از جان مایه می گذارند و اینقدر حرفه ای شده اند که هیچ توجهی به حواشی ندارند. طرفداران پرسپولیس باید از داشتن چنین تیمی لذت ببرند اما مدیران باشگاه نباید خود را پشت این شادی پنهان نمایند.

وی یادآور شد: مدیریتی که بخواهد در باشگاهی با ویژگی های پرسپولیس، همچنان برای جذب اسپانسر مشکل داشته باشد قطعاً مشکل ساز خواهد شد. پتانسیل پرسپولیس با طرفداران میلیونی خود به قدری است که هر شرکت تجاری باید آرزوی تبلیغ روی پیراهن این تیم را داشته باشد. آقایان نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود از اسم پرسپولیس استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 187

به "مدیران پرسپولیس دست به هر کاری نزنند، با قهرمانی فاصله نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران پرسپولیس دست به هر کاری نزنند، با قهرمانی فاصله نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید