سریال پیکی بلایندرز در فصل ششم به انتها می رسد؛ کرونا همه چیز را تغییر داد

به گزارش زرین گراف، شبکه BBC اعلام نموده داستان سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) در فصل ششم سرانجام می یابد و دیگر فصل هفتم این مجموعه پرطرفدار ساخته نخواهد شد.

سریال پیکی بلایندرز در فصل ششم به انتها می رسد؛ کرونا همه چیز را تغییر داد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

استیون نایت، خالق و نویسنده سریال پیکی بلایندرز در بیانیه ای تأیید نموده است این مجموعه با فصل ششم به کار خود سرانجام خواهد داد و داستان آن در ادامه با ساختاری جدید و در مدیومی دیگر ادامه پیدا می نماید. این خبر در حالی اعلام شده که پیش از این مسؤولان BBC اعلام نموده بودند ساخت فصل هفتم ماجراهای تامی شلبی و همراهانش در دستور کار قرار گرفته است.

  • معرفی سریال های خوب؛ چرا باید پیکی بلایندرز را ببینیم؟

پیکی بلایندرز یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه BBC است که در سراسر دنیا و از جمله ایران هواداران بسیاری دارد. تا به امروز 5 فصل و 30 قسمت از این سریال روی آنتن رفته و داستان به قدرت رسیدن خانواده بدنام شلبی در دهه 1910 و 1920 میلادی و پس از جنگ دنیای اول در انگلستان را به تصویر می کشد.

فیلم برداری فصل ششم پیکی بلایندرز از چند ماه قبل شروع شده، اما به دنبال شیوع کرونا چندین بار فراوری آن متوقف شده است. به نظر در کنار همه گیری کروناویروس، هزینه بالای ساخت و زمان بر بودن پورسه فراوری هر فصل از این سریال مزید بر علت شده اند تا تیم سازنده آن قید فصل هفتم را بزنند و در فصل ششم به داستان آن سرانجام دهند. استیون نایت در بخشی از صحبت های اخیرش پیرامون سرانجام سریع و ناگهانی پیکی بلایندرز بیان نموده است: پیکی بلایندرز با صدایی بلند بازگشته است [اشاره به از شروع مجدد فیلم برداری]. پس از تأخیر اجباری در فرایند فراوری فصل جدید به خاطر شیوع کروناویروس ساخت سریال از سر گرفته شده است و ما خانواده را در موقعیتی خطرناک قرار داده ایم، خطری که هیچ وقت تا به این اندازه جدی نبوده است. ما معتقدیم هواداران فوق العاده ی مان ادامه سریال را دوست خواهند داشت. در حالی که سریال تلویزیونی روبه سرانجام است، داستان در مدیوم دیگری ادامه می یابد.

هنوز تعیین نیست ادامه ماجراجویی های خانواده های گانگستر سریال به چه صورتی به تصویر کشیده می گردد، اما احتمالا منظور نایت روایت آینده شخصیت ها پس از فصل ششم در قالب یک فیلم سینمایی طولانی یا مینی سریالی کوچک باشد.

فصل نخست پیکی بلایندرز در سال 2013 پخش شد و توانست با 2.38 میلیون بیننده در زمان پخشش به یکی از محبوب ترین سریال ها تبدیل گردد، اما رفته رفته بر محبوبیت این مجموعه افزوده شد و فصل پنجم آن با میانگین 7.2 میلیون بیننده برای هر قسمت به پرچم دار سریال های پیروز انگلیسی تبدیل شد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 631

به "سریال پیکی بلایندرز در فصل ششم به انتها می رسد؛ کرونا همه چیز را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال پیکی بلایندرز در فصل ششم به انتها می رسد؛ کرونا همه چیز را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید