درخواست سازمان ملل از آفریقای مرکزی برای توقف خصومت ها

به گزارش زرین گراف، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر کل سازمان ملل متحد از جمهوری آفریقای مرکزی خواست که به هرگونه خصومت در این کشور خاتمه دهد.

درخواست سازمان ملل از آفریقای مرکزی برای توقف خصومت ها

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد توقف خصومت ها در جمهوری آفریقای مرکزی را خواهان شده است.

استفان دوژاریک، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه ای گفت گوترش تشدید خشونت ها را محکوم می نماید و از همه بازیگران می خواهد فورا به هرگونه خصومت خاتمه دهند و برای تضمین شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی معتبر و صلح آمیز در 27 دسامبر با هم همکاری نمایند.

بر اساس این گزارش ،نیرو های پاسدار صلح سازمان ملل متحد برای جلوگیری از ایجاد اختلال در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی به این کشور اعزام شده اند.

رهبران سه گروه اصلی مسلح که بخش بزرگی از سرزمین جمهوری آفریقای مرکزی را اشغال نموده و حملاتی را در شمال و غرب این کشور انجام داده اند، گفتند با یکدیگر ادغام شده اند و ائتلاف تشکیل داده اند.

در حالیکه نخستین دور انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی جمهوری آفریقای مرکزی، بیست و هفتم دسامبر 2020 برگزار می گردد و مخالفان درمورد تقلب گسترده انتخاباتی هشدار داده اند، در حال حاضر محاصره از راه دور این ائتلاف، بانگی پایتخت آفریقای مرکزی را تهدید می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 519

به "درخواست سازمان ملل از آفریقای مرکزی برای توقف خصومت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سازمان ملل از آفریقای مرکزی برای توقف خصومت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید