دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد

به گزارش زرین گراف، دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه گیلان در نظر دارد در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1399 از بین پذیرفته شدگان واجد شرایط در مرحله آزمون کتبی متمرکز، به وسیله آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو پذیرش کند.

گفتنی است، شرایط و نحوه پذیرش به این گونه است که دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی که مدرک مذکور مورد تایید شورای عالی انقلای فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.

متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ 30 مهر امسال فارغ التحصیل می شوند، با ارائه گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 30 مهر می توانند در آزمون شرکت نمایند.

گفتنی است، داوطلبین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://guilan.ac.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 423

به "دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه گیلان از بین پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید