خبرنگاران واکسن آنفلوانزا به 30 هزار جانباز پایتخت تزریق شد

به گزارش زرین گراف، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز اورژانس تهران اعلام نمود: تکنسین های این مرکز تا به امروز به 30 هزار جانباز واکسن آنفلوانزا تزریق کردند.

خبرنگاران واکسن آنفلوانزا به 30 هزار جانباز پایتخت تزریق شد

دکتر پیمان صابریان عصر دوشنبه به خبرنگاران گفت: در ایام کرونایی که تعداد ماموریت های مرکز اورژانس بشدت افزایش یافته تکنسین های این مرکز عهده دار تزریق واکسن آنفلوانزا به جانبازان بالای 50 درصد شده اند.

وی اضافه نمود: تکنسین های اورژانس تهران با حضور در مراکز نگهداری جانبازان و مراجعه به درب منازل این افراد، کار تزریق واکسن آنفلوانزا را انجام می دهند.

رییس اورژانس تهران ادامه داد: این طرح با همکاری بنیاد شهید و جانبازان در حال اجرا است و قرار است به تمامی جانبازان 50 درصد به بالا توسط تکنسین های اورژانس این واکسن تزریق گردد.

به گفته وی، در شهرستان های استان تهران نیز تکنسین های همان شهرستان مشغول این کار خداپسندانه هستند.

صابریان اعلام نمود: در این طرح کوشش داریم در فصل سرما اجازه ندهیم همزمان شاهد همه گیری ویروس کرونا و آنفلوانزا در جانبازان باشیم و خطر وقوع همزمان این دو همه گیری را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه تکنسین های اورژانس همیشه بصورت 24 ساعته آماده هر گونه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان احتمالی هستند از شهروندان خواست جهت دریافت خدمات این مرکز به سامانه 115 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 439

به "خبرنگاران واکسن آنفلوانزا به 30 هزار جانباز پایتخت تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکسن آنفلوانزا به 30 هزار جانباز پایتخت تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید