خبرنگاران اعمال ممنوعیت کامل خروج از خانه در جمهوری آذربایجان

به گزارش زرین گراف، باکو - خبرنگاران - هیات دولت جمهوری آذربایجان تصمیم گرفت با توجه به افزایش قابل توجه موارد ابتلای روزانه به ویروس کرونا در این کشور ، ممنوعیت کامل خروج از خانه در روزهای آخر هفته به کار بگیرد.

خبرنگاران اعمال ممنوعیت کامل خروج از خانه در جمهوری آذربایجان

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ابراهیم محمداف سخنگوی هیات دولت جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه طی نشست خبری گفت: جزییات محدودیت کامل در روزهای آخر هفته فردا (پنجشنبه) توسط علی اسداف نخست وزیر جمهوری آذربایجان اعلام خواهد شد .

وی اضافه کرد : محدودیت کامل شامل منع حرکت وسایل نقلیه عمومی و خودروهای شخصی، توقف فعالیت واحد های تولیدی و ادارات دولتی ، فروشگاهها از جمله فروشگاه های مواد غذایی خواهد شد .

رامین بایراملی مسوول اداره کل بهداشتی طبیب جمهوری آذربایجان نیز گفت: در روزهای اخیر در رابطه با افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در جمهوری آذربایجان دولت ناگزیر به اعمال محدودیت های کامل در آخرین روزهای هفته شده است.

به گزارش منابع رسمی جمهوری آذربایجان مجموع مبتلایان به ویروس کرونا شش هزار و 260 نفر اعلام شده است که سه هزار و 665 نفر از آنها درمان شده و 76 نفر نیز جان باختند .

در حال حاضر دو هزار و 519 نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های تخصصی جمهوری آذربایجان درمان می شوند که شرایط 61 نفر از آنها وخیم اعلام شده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 197

به "خبرنگاران اعمال ممنوعیت کامل خروج از خانه در جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعمال ممنوعیت کامل خروج از خانه در جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید