خانه ای عجیب در صخره جاذبه گردشگری شد

به گزارش زرین گراف، همه انسان ها با اتکا به تخیلاتشان در ذهن خود خانه هایی را طراحی می نمایند که شاید اگر ساخته شوند، برای دیگران نیز جذاب باشند البته کمتر کسی است که بتواند خانه تخیلی اش را در دنیای واقعی طراحی نموده و بسازد. ما در این گزارش داستان مردی را روایت می کنیم که خانه تخیلی اش را در دنیای واقعی ساخته، اما تصور نمی کرد که این خانه برای دیگران نیز چنان جذاب باشد که حاضر باشند برای بازدید از آن مبلغی را پرداخت نمایند.

خانه ای عجیب در صخره جاذبه گردشگری شد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

آلکس جوردن پس از پیدا کردن یک دودکش 60 فوتی سنگی در دره وایومینگ ایالت ویسکانسین تصمیم گرفت خانه ای را در این منطقه برای تعطیلات آخر هفته خود بسازد. این خانه با نام خانه ای در صخره شناخته شد و معماری آن در طول زمان نظر افراد زیادی را جلب کرد بنابراین درخواست برای بازدید از خانه زیاد شد و صاحب خانه با توجه به میزان درخواست ها تصمیم گرفت که از هر بازدیدنماینده 50 سنت دریافت کند و این کار تازه اول راه بود. خانه ای در صخره به مرور گسترده شده و این خانه که قرار نبود موزه باشد، اما به یک جاذبه گردشگری تبدیل شد.

افرادی که از مجموعه خانه ای در صخره بازدید می نمایند، در بخشی از مجموعه عظیم ترین چرخ و فلک داخلی دنیا را می بینند. آن ها در جریان بازدید از این خانه با مجموعه عظیمی از ماشین آلات موسیقی اتوماتیک و میراث دریا آشنا می شوند.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 209

به "خانه ای عجیب در صخره جاذبه گردشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای عجیب در صخره جاذبه گردشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید