حواشی خطرناک سفر استقلال به اهواز؛ سلفی های کرونایی با آبی ها!

به گزارش زرین گراف، بازیکنان استقلال در شرایطی از محل اقامت خود در اهواز خارج شدند تا برای انجام بازی مقابل فولاد به استادیوم شهدای اهواز بروند که تجمع بی حد وحصر مردم در مقابل هتل محل اقامت شان کاملاً جلب توجه می کرد.

حواشی خطرناک سفر استقلال به اهواز؛ سلفی های کرونایی با آبی ها!

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از حضور در اهواز با استقبال عجیب طرفداران در روزهای قرمز کرونایی قرار دریافتد. جمعیتی که بدون هیچ عامل بازدارنده ای در مقابل بازیکنان ظاهر می شدند واز آنها درخواست عکس دریافت هم می کردند. وضعیتی که برای شیخ دیاباته پیش از بازی با فولاد پیش آمد دقیقاً ناشی از همین تجمع بود و طرفداران استقلال آزادانه در راستا خروج بازیکنان استقلال حضور داشتند و از این بازیکن تقاضای دریافت عکس سلفی کردند که شیخ هم به ناچار به درخواست طرفداران پاسخ مثبت داد و حتی در اقدامی خطرناک شیلدی که روی صورت خود قرار داشت را به خواست طرفداران برداشت تا تصویرش درعکس ها بهتر نمایان گردد.

بدون شک اگر این شرایط در بازی های آینده ادامه داشته باشد و به خصوص در بازی های شهرستان ها پروتکل ها رعایت نگردد، دوباره تعداد قابل توجهی از بازیکنان استقلال کرونا می گیرند و نمی توانند در بازی های لیگ برتر شرکت نمایند. چنانچه سازمان لیگ در این خصوص تأکیدات کافی به مسئولان برگزاری داشته باشد تا با ابزار های گوناگون مانع از تجمع طرفداران شوند، دیگر چنین صحنه هایی تکرار نخواهد شد اما به نظر می رسد توصیه ای از سوی مسئولان برگزاری نمی گردد و بازیکنان در خطر تجمع طرفداران قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 520

به "حواشی خطرناک سفر استقلال به اهواز؛ سلفی های کرونایی با آبی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی خطرناک سفر استقلال به اهواز؛ سلفی های کرونایی با آبی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید