جامعه حرفه ای راهنمایان گردشگری در بوشهر تشکیل شد

به گزارش زرین گراف، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر گفت: تشکیل جامعه حرفه ای راهنمایان گردشگری در استان یک اولویت بود که محقق شد.

جامعه حرفه ای راهنمایان گردشگری در بوشهر تشکیل شد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، سکینه سالاری امروز شنبه 10 خرداد 99 در جلسه تشکیل جامعه حرفه ای راهنمایان گردشگری با اشاره به احتیاج و اولویت تشکیل این جامعه در استان، بیان کرد: این موضوع یک دغدغه همیشگی در بین راهنمایان گردشگری بوشهر بود، چرا که با این کار بخش اعظمی از مسائل پیش روی آنان برداشته شده و سیر مراحل قانونی فعالیت برای آنان تسهیل می گردد.

او اضافه نمود: با تشکیل جامعه حرفه ای راهنمایان گردشگری زمینه حمایت قانونمند از فعالان این حوزه شکل می گیرد و می توانند در کنار دیگر مشاغل صنعت گردشگری از طرح ها و برنامه های حمایتی دولت بهره مند شوند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر این تشکل را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: با ایجاد این تشکل ما می توانیم برابر قانون بیش از گذشته پیگیر امور مربوط به فعالان و راهنمایان گردشگری استان باشیم و امیدواریم در کنار هم و با تعامل سازنده فرایند مثبتی که آغاز شده را تداوم ببخشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 224

به "جامعه حرفه ای راهنمایان گردشگری در بوشهر تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه حرفه ای راهنمایان گردشگری در بوشهر تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید