تذکر به رئیس جمهور ، سود 12 درصدی برای وام یک میلیونی نگران کننده است

به گزارش زرین گراف، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور مطرح نمود که مشخص سود 12 درصد برای وام یک میلیونی به یارانه بگیران برای مردم و به ویژه اقشار ضعیف نگران کننده است و با توجه به برداشت منابع از صندوق توسعه ملی و... این وام به صورت قرض الحسنه و یا با بهره 4 درصد به مردم پرداخت گردد.

تذکر به رئیس جمهور ، سود 12 درصدی برای وام یک میلیونی نگران کننده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور ضرورت بازنگری در جهت کاهش سود وام مصوب برای پرداخت به خانواده های مشمول دریافت یارانه را متذکر شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور به توضیح زیر است:

خلاصه تذکر: ضرورت بازنگری در جهت کاهش سود وام مصوب به خانواده های مشمول دریافت یارانه از 12 درصد به 4 درصد با توجه به ظرفیت های ایجاد شده از صندوق توسعه ملی

توضیح تذکر:

جناب آقای رئیس جمهور!

بنا بر اطلاعات واصله و تصمیمات متخذه در جلسات ستاد هماهنگی اقتصاد و ستاد مقابله با بیماری کرونا مقرر شده نسبت به اعطاء وام به خانواده های مشمول دریافت یارانه به مبلغ 10 میلیون ریال اقدام و از محل واریز یارانه نقدی ماهانه مردم به نرخ بهره 12 درصد نسبت به بازپرداخت وام اعطایی اقدام شود.

در این راستا با توجه به سیاست های دولت پیرامون موضوع پرداخت یارانه کارگران و کارمندان، نرخ سود دریافتی از وام مذکور (12 درصد) در شرایط مالی کنونی کشور برای اقشار ضعیف جامعه نگران کننده بوده و ضرورت دارد نسبت به بازنگری در میزان مبلغ وام اعطایی با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در صندوق توسعه ملی و کاهش سود وام به 4 درصد و یا به صورت قرض الحسنه صورت پذیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 114

به "تذکر به رئیس جمهور ، سود 12 درصدی برای وام یک میلیونی نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر به رئیس جمهور ، سود 12 درصدی برای وام یک میلیونی نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید