باوجود شیوع کرونا موفقیت خوبی در برنامه های فوتبال وجود دارد

به گزارش زرین گراف، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست امروز با حضور دبیرکل، رییس کمیته انضباطی، رییس کمیته شرایط بازیکنان، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات، رییس دپارتمان امور حقوقی، رییس دپارتمان تیم های ملی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، رییس کمیته فرهنگی، روسای روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون فوتبال و با حضور مهدی افتخاری دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه صبح امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار گشت.

باوجود شیوع کرونا موفقیت خوبی در برنامه های فوتبال وجود دارد

در این نشست مهدی محمدنبی ،دبیرکل فدراسیون گفت: اگر عملکرد بخش های مختلف ورزش کشور در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا را با دقت بررسی کنیم، متوجه می شویم که موفقیت خوبی در اجرایی شدن برنامه های رشته فوتبال وجود دارد. در واقع با وجود شرایط سخت، مسابقات لیگ و اردوهای تیم ملی را با عزمی خوب در چارچوب پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا به اجرا گذاشتیم.

وی ادامه داد: نشست امروز با هدف ارتقای آگاهی های عمومی و حقوقی از طریق ورزش فوتبال با هدف کاهش جرم و آسیب های اجتماعی برگزار شده است. در فدراسیون فوتبال و بطور ویژه در بخش های ارکان قضایی، سازمان لیگ فوتبال، کمیته فرهنگی و ... یکسری وظایف ذاتی داریم تا شرایطی را ایجاد کنیم که از ظرفیت تاثیرگذاری زیادی که در فوتبال، ورزشکاران و مربیان فعال در آن وجود دارد، به درستی و به بهترین نحو استفاده شود.

دبیرکل فدراسیون افزود: اثر بخشی فوتبال در جامعه فوق العاده زیاد و ملموس است. به همین دلیل باید با ایجاد همکاری مناسب در قالب یک پیش نویس فی مابین فدراسیون فوتبال و شورای ارتقای آگاهی های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه، شیوه نامه و نقشه راهی در راستای هدفمند سازی این میزان از اثربخشی تالیف شود تا شاهد کاهش ناهنجاری های رفتاری باشیم.

وی در انتها شرح داد: نباید از اهمیت این موضوع و چگونگی رفتار و تاثیرگذاری ورزشکاران و مربیان غافل ماند، چرا که رفتار ورزشکاران به خصوص در رشته پرطرفداری مانند فوتبال، نشات گرفته از دل جامعه و در واقع بخشی از هویت رفتاری ملی ما است.

در انتها این نشست مقرر شد پیش نویس این طرح فی مابین از سوی شورای ارتقای آگاهی های عمومی اطلاع رسانی و افکارسنجی قوه قضاییه و فدراسیون فوتبال تدوین و مورد اجرا گذاشته شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 316

به "باوجود شیوع کرونا موفقیت خوبی در برنامه های فوتبال وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باوجود شیوع کرونا موفقیت خوبی در برنامه های فوتبال وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید