آخرین مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی امشب، 23 شهریور انتها می یابد

به گزارش زرین گراف، مهلت ثبت نام برای داوطلبان دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی امشب، 23 شهریورماه 99 خاتمه می یابد.

آخرین مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی امشب، 23 شهریور انتها می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: نظر به درخواست های مکرر مراکز آموزشی و متقاضیان و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت نام در پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) مهرماه سال 99 تا انتها روز یک شنبه 23 شهریورماه تمدید شده و داوطلبان تا آخر وقت امروز مهلت دارند در این دوره ها ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، در زمان اعلام شده به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: zarringraph.ir شناسه مطلب: 407

به "آخرین مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی امشب، 23 شهریور انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی امشب، 23 شهریور انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید